Lede ben as instrucións antes de facer cada actividade.
Son 14 actividades (14 sesións) que podedes facer por día, será o voso traballo ata Semana Santa.
Para calquera dúbida ou incidencia podedes deixar unha mensaxe neste "post" ou enviar un correo a manuelafeixoo@gmail.com
Ide comentando os vosos avances aquí no blogue de inglés.
Lembrade que tamén tendes na casa o voso CD cos audios e xogos de cada tema.
Con respecto a área de "Science" como non teñen todos os nenos o caderniño do tema seguinte, de momento os que o tendes non fagades nada, vou pensar unha posible solución.
Son 14 actividades (14 sesións) que podedes facer por día, será o voso traballo ata Semana Santa.
Para calquera dúbida ou incidencia podedes deixar unha mensaxe neste "post" ou enviar un correo a manuelafeixoo@gmail.com
Ide comentando os vosos avances aquí no blogue de inglés.
Lembrade que tamén tendes na casa o voso CD cos audios e xogos de cada tema.
Con respecto a área de "Science" como non teñen todos os nenos o caderniño do tema seguinte, de momento os que o tendes non fagades nada, vou pensar unha posible solución.
4th CLASS
|
|
LE CON
ATENCIÓN
|
|
Unidade
|
Unit 5: Let’s eat (Comamos!)
|
Obxectivo
|
. Expresar
en inglés que alimentos che gustan ou non.
.
Preguntar e responder sobre o prezo dos alimentos nunha tenda.
. Pedir
algo para tomar.
. Expresar
oralmente ou por escrito o que comes nas distintas comidas do día e a hora a
que o fas.
|
Vocabulario
|
. Nomes de
alimentos
. Números
1-100
|
Gramática
|
. Presente Simple
(I like/ I don’t like)
. Pronomes persoais: I, you, he, she, it, we, you, they
. Adxectivos posesivos: my, your, his, her
. What are your favourite foods? My favourite foods are …
. I have
cereal for breakfast
. Can I have
a pizza, please? Yes, here you are
. How much
is the pizza? It’s seven euros, fifty cents.
|
ACTIVIDADES QUE DEBES REALIZAR
|
|
Activity 1:
|
Visita no blogue de inglés o apartado de “Songs”
correspondente a Unit 5 e visualiza as cancións:
. “I like food”
. “Everybody is hungry”
Fíxate ben na letra desta última canción, intenta
cantala.
|
Activity 2:
|
Comeza o tema novo escribindo na
libreta a “Vocabulary List”
Lembrade que comezamos sempre nunha páxina nova, non
esquezades poñer “date”, “weather”, e o título do tema.
A “vocabulary list” deste tema está composta por dúas
listas, unha de alimentos e a outra de números.
So deberás copiar na libreta a “Vocabulary List”
sobre alimentos. Ánimo son 58 palabras, a maioría delas son de repaso dos
cursos anteriores.
|
Activity 3:
|
Visita no
blogue de inglés o apartado do xogo Lim. Fai as páxinas do xogo 1-12
repasaràs a pronunciación e a grafía da “Vocabulary List”
|
Activity 4:
|
Entra no xogo Lim do Tema 5 e fai as páxinas 1-9, practicarás
a pronunciación e o recoñecemento do vocabulario novo.
|
Activity 5:
|
Le varias veces a “Vocabulary List” sobre comida e a
continuación intenta escribir nun papel as palabras en inglés sen mirar.
Podes descargar dúas plantillas en inglés ou en
español para practicar as veces que queiras.
|
Activity 6:
|
Repasa a gramática deste tema visualizando os
seguintes vídeos no apartado de “Vídeos” da unidade 5:
. Vídeo “Do you like food?”
. Vídeos: “Food”
Fai as actividades 1-2 do AB
(páxina 37)
Lembra:
I like: Me gusta
I don’t like: No me gusta
|
Activity 7:
|
. Escoita o diálogo do (SB page 42 nº 3)
. Le en voz alta o diálogo intentando pronunciar
correctamente, se é necesario volve a escoitar o audio.
. Copia o diálogo na libreta nunha nova páxina. Non
esquezas poñer “Date”, “Weather” e o título, pensa ti un apropiado.
. Opcional: visualiza o vídeo “How
much is it?” no apartado de videos da unidade 5.
|
Activity 8:
|
. Descarga a plantilla sobre números e visualiza o vídeo “Numbers 1-100” no apartado de vídeos da unidade 4. Repite a pronunciación dos números a medida que os escoitas. PREMER AQUÍ
. Escribe na libreta os seguintes números en inglés. Empeza nunha páxina nova e non esquezas “date”, “weather” e un título. Escríbeos en columna, en número e en letra, como no meu primer exemplo. Podes facer dobre columna se ves que che cabe de maneira ordenada.
1: one
2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,30,32,40,43,50,54,60,65,70,76,80,87,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100.
|
Activity 9:
|
. Escribe na libreta con letras bonitas e de cores esta frase, faino coa libreta en horizontal:
How much is the burger? It’s 3 £
¿Cuánto vale la hamburguesa? Vale 3 libras
. Fai os exercicios 3-4-5 do AB páxina 38
|
Activity 10:
|
Fai as
actividades do xogo LIM desde a páxina 10 ata o final.
|
Activity 11:
|
. Copia na libreta os textos das comidas de Karim
(Karim’s meals).
SB page 43 nº5. Son 3 textos que deben aparecer
perfectamente separados co seu título correspondente. Fainos na libreta nunha
folla nova, non esquezas “Date”, “weather” e o título que pode ser “Karim’s
meals”
. Traduce un deles, o que ti elixas.
Opcional: traduce os tres textos.
|
Activity 12:
|
Escoita a canción de inicio de tema 5. (SB page 41)
Logo cópia en inglés na libreta.
A continuación tradúcea ao español ou galego.
|
Activity 13:
|
. Escribe na libreta con letras bonitas e de cores
esta frase, faino coa libreta en horizontal:
Can I have a salad, please?
¿Puedo yo tomar una ensalada, por favor?
. Fai os exercizos 12 e 13 AB page 42.
|
Activity 14:
|
. Fai os
exercizos do AB das páxinas 39 e 44.
|
Ningún comentario:
Publicar un comentario