14/03/19

BLOQUE 1: 16 marzo-3 abril (3º curso)

BLOQUE 1

Atención nenos e nenas da clase de terceiro, imos traballar o tema 5 desde casa.
Lede ben as instrucións antes de facer cada actividade. Son 14 actividades (14 sesións) que podedes facer por día, será o voso traballo ata Semana Santa.
Lembrade que tamén tendes na casa o CD cos audios e xogos de cada tema.
Para calquera dúbida podedes deixarme unha mensaxe neste “post” ou enviarme un correo electrónico a manuelafeixoo@gmail.com

ENLACE AS FOTOCOPIAS DO ACTIVITY BOOK!!!


3rd CLASS

LE CON ATENCIÓN
Unidade
Unit 5: Nature Park (Parque natural)
Obxectivo
. Aprenderemos a facer descricións sobre animais
Vocabulario
. Nomes de animais
. Partes do corpo
. Accións
Gramática
. Verbo “Have got” (ter)
. Verbo “can” (pode/saber)
. Pronome “it”


ACTIVIDADES QUE DEBES REALIZAR
Activity 1:

Comeza o tema novo escribindo na libreta a “Vocabulary List”
Lembrade que comezamos sempre nunha páxina nova, non esquezades poñer “date” and “weather”, farémolo todo a boli, e desta vez en vez de pegala imos escribila. A “vocabulary list” está composta por 4 listas, as dúas primeiras son novas e as dúas segundas son de repaso dos anos anteriores.

        Vocabulary list:  Animals (animals)
. Wolf: lobo
. Squirrel: ardilla
. Eagle: águila
. Butterfly: mariposa
. Bear: oso
. Snake: serpiente
. Fish: pez
. Spider: araña

Vocabulary list: Body parts (partes del cuerpo)
. Claws: garras
. Wings: alas
. Legs: patas
. Tail: cola
. Teeth: dientes
. Antennae: antenas
. Beak: pico
. Horns: cuernos

Vocabulary review: Animals (animales)
. Gato: cat
. Perro: dog
. Rana: frog
. Pez: fish
. Hamster: hamster
. Loro: parrot
. Conejo: rabbit
. Rata:  rat
. Ratón:  mouse
. Pájaro:  bird
. Cocodrilo: crocodile
. Elefante: elephant
. León:  lion
. Mono: monkey
. Pingüino: penguin
. Serpiente: snake
. Tigre: tiger
. Cebra:  zebra

Vocabulary list 4: Actions (acciones)
Run: correr
Walk: caminar
Fly: volar
Jump: saltar
Swim: nadar
Climb: escalar/trepar
Creep: reptar

Activity 2:
Entra no xogo Lim do Tema 5 e fai as páxinas 1-9, practicarás a pronunciación e o recoñecemento do vocabulario novo.

Activity 3:
Le varias veces as “Vocabulary Lists” e a continuación intenta escribir nun papel as palabras en inglés sen mirar.

Activity 4:
Visita no blog de inglés o apartado de “Songs” correspondente ao tema 5 e escoita a canción “Walking through the jungle”, intenta cantala imitando os xestos.

Activity 5:
Fai as páxinas do xogo Lim 1-21

Activity 6:
Escoita dúas veces a canción do tema 5.
A continuación copia a canción na libreta e subliña cunha cor os animais que se mencionan. SB page 41.
Comeza nunha páxina nova da libreta, non esquezas “date” and “weather”. Respecta os puntos e aparte da canción.

Activity 7:
Visita no blogue de inglés o apartado “Vídeos” correspondente ao tema 5 e visualiza a chant “Animals and Colours”
Fai os exercicios 1-2-3 do AB, Páxina 37

Activity 8:
Copia na libreta e memoriza o seguinte recadro. Para que
teñas espazo suficiente faino poñendo a libreta en horizontal.
It is a cat
It’s a cat
Él/ Ella es un gato-a
It has got ears
It’s got ears
Él/Ella tiene orejas
It can run
It can run
Él/Ella puede correr



It is not big
It isn´t big
Él/Ella no es grande
It has not got wings
It hasn´t got wings
Él/Ella no tiene alas
It can not fly
It can’t fly
Él/Ella no puede volar



Is it a cat? Yes, it is

¿Es él un gato? Sí
Has it got ears? Yes, it has

¿Tiene él orejas? Sí
Can it run? Yes, it can

¿Puede él correr? Sí
Como ves “it” significa “él o ella” pero para facer referencia a un animal ou unha cousa.
Tamén podes observar que para facer unha pregunta simplemente cambiamos de orden a primeira e segunda palabra e pómoslle a interrogación.
Comeza nunha páxina” nova da libreta, non fai falla que escribas “date” and “weather”.

Activity 9:
Fai as páxinas 22-43 do xogo LIM

Activity 10:
Visita no blogue de inglés o apartado “Vídeos” correspondente ao tema 5. Ve o vídeo titulado “Can/Can’t”
Fai os exercicios 11-12-13-14 do AB page 42-43

Activity 11:
Volve escoitar a canción da Unidade 4, intenta aprendela. (SB page 41)

Activity 12:
Fai a páxina 44 do AB

Activity 13:
Fai as páxina 43-51 do xogo LIM
Activity 14:
Visita no blogue de inglés o apartado de “Songs” correspondente ao tema 5 e escoita a canción “Can an elephant jump?
Tes mais cancións nesa mesma páxina para ver e cantar.


2 comentarios:

  1. YOEL XA FIXO TODO O QUE MANDACHES FACER...

    ResponderEliminar
  2. 👏🏼Yoel, fantástico, que ben traballaches. Se todo vai ben correxiremos todo cando volvamos, se non nos deixan volver pois pensarei nunha opción de corrección,
    Agora a descansar e a estar atentos as próximas tarefas que porei na fin de semana.
    Un bico

    ResponderEliminar