Atención nenos e nenas da clase de terceiro, imos traballar o tema 5 desde casa.
Lede ben as
instrucións antes de facer cada actividade. Son 14 actividades (14 sesións) que podedes facer por día, será o voso traballo ata Semana Santa.
Lembrade que tamén tendes na casa o CD cos audios e xogos de cada tema.
Lembrade que tamén tendes na casa o CD cos audios e xogos de cada tema.
Para calquera
dúbida podedes deixarme unha mensaxe neste “post” ou enviarme un correo
electrónico a manuelafeixoo@gmail.com
ENLACE AS FOTOCOPIAS DO ACTIVITY BOOK!!!
ENLACE AS FOTOCOPIAS DO ACTIVITY BOOK!!!
3rd CLASS
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
LE CON
ATENCIÓN
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unidade
|
Unit 5: Nature Park (Parque natural)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Obxectivo
|
.
Aprenderemos a facer descricións sobre animais
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Vocabulario
|
. Nomes de
animais
. Partes
do corpo
. Accións
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Gramática
|
. Verbo “Have got” (ter)
. Verbo “can” (pode/saber)
. Pronome “it”
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ACTIVIDADES QUE DEBES REALIZAR
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 1:
|
Comeza o
tema novo escribindo na libreta a “Vocabulary List”
Lembrade que comezamos sempre nunha páxina nova, non
esquezades poñer “date” and “weather”, farémolo todo a boli, e desta vez en
vez de pegala imos escribila. A “vocabulary list” está composta por 4 listas,
as dúas primeiras son novas e as dúas segundas son de repaso dos anos
anteriores.
Vocabulary list: Animals (animals)
. Wolf: lobo
. Squirrel: ardilla
. Eagle: águila
. Butterfly: mariposa
. Bear: oso
. Snake: serpiente
. Fish: pez
. Spider: araña
Vocabulary list: Body
parts (partes del cuerpo)
. Claws: garras
. Wings: alas
. Legs: patas
. Tail: cola
. Teeth: dientes
. Antennae: antenas
. Beak: pico
. Horns: cuernos
Vocabulary review: Animals (animales)
. Gato: cat
. Perro: dog
. Rana: frog
. Pez: fish
. Hamster: hamster
. Loro:
parrot
. Conejo:
rabbit
. Rata: rat
. Ratón: mouse
. Pájaro: bird
. Cocodrilo:
crocodile
. Elefante:
elephant
. León: lion
. Mono:
monkey
. Pingüino:
penguin
. Serpiente:
snake
. Tigre:
tiger
. Cebra: zebra
Vocabulary list 4: Actions
(acciones)
Run: correr
Walk: caminar
Fly: volar
Jump: saltar
Swim: nadar
Climb: escalar/trepar
Creep: reptar
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 2:
|
Entra no xogo Lim do Tema 5 e fai as páxinas 1-9, practicarás
a pronunciación e o recoñecemento do vocabulario novo.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 3:
|
Le varias veces as “Vocabulary Lists” e a
continuación intenta escribir nun papel as palabras en inglés sen mirar.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 4:
|
Visita no blog de inglés o apartado de “Songs”
correspondente ao tema 5 e escoita a canción “Walking through the jungle”,
intenta cantala imitando os xestos.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 5:
|
Fai as
páxinas do xogo Lim 1-21
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 6:
|
Escoita dúas veces a canción do tema 5.
A continuación copia a canción na libreta e subliña
cunha cor os animais que se mencionan. SB page 41.
Comeza nunha páxina nova da libreta, non esquezas “date”
and “weather”. Respecta os puntos e aparte da canción.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 7:
|
Visita no blogue de inglés o apartado “Vídeos”
correspondente ao tema 5 e visualiza a chant “Animals and Colours”
Fai os exercicios 1-2-3 do AB, Páxina 37
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 8:
|
Copia na
libreta e memoriza o seguinte recadro. Para que
teñas espazo suficiente faino poñendo a libreta en
horizontal.
Como ves “it”
significa “él o ella” pero para facer referencia a un animal ou unha cousa.
Tamén
podes observar que para facer unha pregunta simplemente cambiamos de orden a
primeira e segunda palabra e pómoslle a interrogación.
Comeza
nunha páxina” nova da libreta, non fai falla que escribas “date” and “weather”.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 9:
|
Fai as
páxinas 22-43 do xogo LIM
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 10:
|
Visita no blogue de inglés o apartado “Vídeos”
correspondente ao tema 5. Ve o vídeo titulado “Can/Can’t”
Fai os exercicios 11-12-13-14 do AB page 42-43
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 11:
|
Volve escoitar a canción da Unidade 4, intenta
aprendela. (SB page 41)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 12:
|
Fai a páxina 44 do AB
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 13:
|
Fai as páxina 43-51 do xogo
LIM
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Activity 14:
|
Visita no blogue de inglés o apartado de “Songs”
correspondente ao tema 5 e escoita a canción “Can an elephant jump?
Tes mais cancións nesa mesma páxina para ver e
cantar.
|
YOEL XA FIXO TODO O QUE MANDACHES FACER...
ResponderEliminar👏🏼Yoel, fantástico, que ben traballaches. Se todo vai ben correxiremos todo cando volvamos, se non nos deixan volver pois pensarei nunha opción de corrección,
ResponderEliminarAgora a descansar e a estar atentos as próximas tarefas que porei na fin de semana.
Un bico