Atención nenos e nenas da clase de quinto, imos traballar o tema 5 desde casa.
Lede ben as instrucións antes de facer cada actividade.
Son 14 actividades (14 sesións) que podedes facer por día, será o voso
traballo ata Semana Santa.
Para calquera dúbida ou incidencia podedes deixar unha mensaxe
neste "post" ou enviar un correo a manuelafeixoo@gmail.com
Ide comentando os vosos avances aquí no blogue de inglés.
Lembrade que tamén tendes na casa o voso CD cos audios e xogos de cada tema.
5th Class
5th CLASS
|
|
LE CON
ATENCIÓN
|
|
Unidade
|
Unit 5: Ocean life (vida submarina)
|
Obxectivo
|
. Describir
animais acuáticos segundo as súas características físicas.
.
Responder e facer preguntas sobre animais acuáticos.
|
Vocabulario
|
. Nomes de
animais acuáticos
. As
partes do corpo dun animal acuático
. Accións que
realizan os animais acuáticas
|
Gramática
|
. Verbo “have got” (ter)
. Presente
Simple
|
ACTIVIDADES QUE DEBES REALIZAR
|
|
Activity 1:
|
Comeza o tema novo escribindo na
libreta a “Vocabulary List”
Lembrade que comezamos sempre nunha páxina nova, non
esquezades poñer “date”, “weather”, e o título do tema. “Ocean life”
A “vocabulary list” deste tema está composta por tres listas: nomes de animais acuáticos,
partes do seu corpo, acción que realizan.
Vocabulary list 1:
Sea animals
·
Blue whale: ballena azul
·
Jellyfish: medusa
·
Orca: orca
·
Octopus: pulpo
·
Turtle: tortuga
·
Shark: tiburón
·
Seal: foca
·
Sea horse: caballito de mar
·
Crab: cangrejo
·
Dolphin: delfín
·
Starfish: estrella de mar
·
Fish: pez/peces
Vocabulary list 2:
Parts of the body
·
Teeth: dientes (tooth)
·
Tail: cola
·
Shell: caparazón
·
Scales: escamas
·
Eyes: ojos
·
Legs: patas
·
Gills: branquias
·
Lungs: pulmones
·
Dorsal fin: aleta dorsal
·
Flippers: aletas
·
Tentacles: tentáculos
Vocabulary list 3:
verbs
·
Ocean: océano
·
Sea: mar
·
Aquarium: acuario
·
Live alone: viven solos
·
Live in groups: viven en grupos
·
Lay eggs: poner huevos
·
Have babies: tener bebés
·
Breathe air: respirar aire
·
Take oxygen from
the water: coger oxígeno del agua
|
Activity 2:
|
. Escoita dúas veces a canción do tema 5 (SB page 41 nº1)
. A continuación cópiaa na libreta e tradúcea ao
castelán ou ao galego.
Non esquezas comezar nunha páxina nova, escribir “date”,
“weather” e título da actividade.
|
Activity 3:
|
. Escribe en inglés nun papel as palabras das 3
vocabulary lists, intenta facelo memorizando a grafía das palabras.
. Fai as actividades do AB da páxina 37 (nº1 e 2)
|
Activity 4:
|
. Escoita o diálogo do SB page 42 nº3
. Le o díalogo en voz alta intentando pronunciar
correctamente.
. Escribe na libreta os recadros do SB page 42 nº4,
utiliza cores para destacar o importante.
|
Activity 5:
|
. Mira atentamente a actividade do SB page 42 nº5
. Escribe os tres textos en inglés e castelán e
adiviña de que animal falan según as fotos.
Non esquezas seguir as normas da libreta (páxina
nova, date, weather, título..)
|
Activity 6:
|
. Mira atentamente a actividade do SB page 43 nº6
. Escribe na libreta as tres frases sobre cada
animal.
. Copia na libreta as preguntas do exercicio nº 7 SB page 43 (Animal Quiz)e
respóndeas segundo o que ti penses que sería correcto usa a resposta corta: Yes,
they do/No, they don’t.
. Escoita o audio do Animal Quiz e corrixe as túas
respostas.
. Escribe na libreta a resposta larga a cada unha
das preguntas, non fai falla que escribas de novo as preguntas.
|
Activity 7:
|
. Fai as páxinas 38 e 39 do AB.
|
Activity 8:
|
. Fai a páxina 42 do AB
. Escoita o reading SB page 47 nº12
. Fai a lectura do Reading fixándote ben na
pronunciación
. Fai a páxina 43 do AB
|
Activity 9:
|
. Fai a páxina 44 do AB, non é necesario o listening
para facer o exercicio 2. Podes escoitar o exercicio 2 AQUÍ
. Copia na libreta os textos do exercico 18 do AB
page 43, a continuación
tradúceos ao galego ou castelán.
|
Activity 10:
|
. Imprime esta plantilla sobre datos dos animais
acuáticos.
. Coa información das actividades do SB e do AB deberás
cubrir as casillas, se no libro non atopas algún dato deberás buscalo na
internet. Nas partes do corpo que ten debes escribir polo menos 3 cousas que
teña e 2 que non teña, agás na “jellyfish” que é máis complicado.
Deixa un comentario neste blogue se necesitas axuda
con algún animal.
|
Activity 11:
|
. Imprime os debuxos de animais acuáticos, se non
tes impresora ou simplemente o prefires podes debuxalos por ti mesmo-a.
. Colorea tres animais, recórtaos, pégaos na libreta
e descríbeos seguindo os datos que cubriches na plantilla.
Cada animal ocupará unha folla distinta da libreta,
debe primeiro aparecer un título que será o nome do animal, a continuación o
debuxo e por último a descrición. Deberás respectar as marxes da libreta,
facer unha letra clara e respectar a puntuación, é dicir, maiúscula ao
principio, punto ao final, comas etc.
A descrición farase con frases soltas para facilitar
a corrección por parte da profesora, e deberán sempre seguir a mesma orde. En
total son 6 frases ademais dunha 7 que será libre onde informes dalgún dato
especial sobre ese animal.
O primeiro animal fareino eu a modo de exemplo
simplemente terás que cópialo. Os demais animais terán que seguir esta mesma
composición.
Sharks
(aquí pega o debuxo)
·
Sharks are fish.
·
They live alone,
they don’t live in groups.
·
They lay eggs,
they don’t have babies.
·
They eat fish,
they don’t eat plants.
·
They take oxygen
from the water, they don’t breathe air.
·
They have got
gills, flippers, teeth and a dorsal fin, but they haven’t got lungs or a
shell.
·
Great sharks are
considered the most dangerous species in the ocean.
|
Activity 12:
|
Segue na
libreta coa descrición dos animais acuáticos, fai 3 máis.
|
Activity 13:
|
Segue na
libreta coa descrición dos animais acuáticos, fai 3 máis.
|
Activity 14:
|
Remata o
teu traballo cunha descrición sobre o animal acuático que ti elixas, debes
seguir as mesmas indicacións que ata agora. Nesta ocasión deberás debuxalo
ti.
|
IRIAM
ResponderEliminarHola Manuela, soy Iria Alonso,
ResponderEliminaren el activity 7 no aparece el enlace para hacer el ejercicio 6 de AB.
Saludos.
Ola Iria, tes razón, despisteime, grazas por avisar, en breve estará posto.
ResponderEliminarUn biquiño
Denada
EliminarEnlace ao audio da Actividade 7 xa actualizado, lembrade que somentes debedes escoitar este audio para verificar que a actividade está ben feita.
ResponderEliminarUn saudiño a todos e todas
IRIAA
ResponderEliminarTeacher foime ben coas tarefas.Gustoume muito o xogo dos animais. (David Costas)
ResponderEliminarOla David, que xenial que che gustase. Para o seguinte bloque estou preparando unha fichas dixitais, penso que vai ser máis divertido que este bloque, xa vos contarei. Noraboa polo teu traballo
ResponderEliminar