Faremos 12 Fichas dixitais e 3 Exercicios na libreta.
Comezaremos igual que no bloque anterior facendo un recadro na libreta para anotar os resultados das fichas dixitais.
Na avaliación deste bloque pedirei o mesmo que na anterior: recadro das fichas dixitais e os 3 exercicios da libreta.
Lede moi ben as instrucións antes de facer cada ficha. Podedes repetir unha vez cada ficha. Escribide Nome e Apelido ao rematar cada ficha.
Se precisades buscar algunha palabra no dicionario podedes usar GOOGLE TRANSLATE
Se precisades buscar algunha palabra no dicionario podedes usar GOOGLE TRANSLATE
BLOQUE 4
11 maio-25 maio
|
||
Nº
|
Nota
(1º intento)
|
Nota
(2º intento)
|
1
|
||
2
|
||
3
|
||
4
|
||
5
|
||
6
|
||
7
|
||
8
|
||
9
|
||
10
|
||
11
|
||
12
|
||
Total
|
1. ALL ABOUT ME
- Ficha dixital: Une, Ordena, Completa os ocos.
- Actividade libreta:
Escribe as preguntas desta ficha e responde sobre ti mesmo, logo fai un texto como o de David pero sobre ti mesmo
- Ficha dixital: Une, Ordena, Completa os ocos.
- Actividade libreta:
Escribe as preguntas desta ficha e responde sobre ti mesmo, logo fai un texto como o de David pero sobre ti mesmo

2. FREE TIME ACTIVITIES

3. LIKES AND DISLIKES
*Atención na actividade D non esquezades poñer o símbolo de interrogación nas preguntas que formedes.

4. WHAT'S THE TIME?
Escoita a hora e observando o reloxo marca TRUE-verdadeiro ou FALSE-falso.

5. MATCH THE TIMES

6. WHAT TIME DO YOU...? Aque hora ti...?
Arrastra as etiquetas

7. DAILY ROUTINES. Rutinas diarias
Exercicio libreta: Despois de facer a ficha fai un texto escribindo 8 frases sobre a rutina dun personaxe inventado por ti (mosntro, extraterreste...). Non esquezas poñer a que hora fai as actividades, e lembra que as frases teñen que comezar con HE ou SHE e o verbo debe levar S.

8. AT SCHOOL
Copia as palabras de arriba no oco correspondente.

9. PREPOSITIONS OF TIME
Le moi atentamente a explicación que aparece na ficha de cando usar AT, IN, ON

10. ODD ONE OUT
Marca o intruso en cada fila, é dicir, a palabra que sobraría porque non ten sentido nese grupo.

11. ANIMAL WORLD
Le moi ben as descricións, se non entendes algunha palabra utiliza o dicionario.

12. ANIMAL DESCRIPTION (Descripción animal)
Ficha dixital: arrastra as palabras aos seus ocos.
Exercicio Libreta: Debuxa un animal na libreta e fai a súa descripción seguindo o modelo da ficha dixital. Debe aparecer os verbos: Is (es), has got (tiene), can (puede), can't (no puede)
Le moi ben as descricións, se non entendes algunha palabra utiliza o dicionario.

12. ANIMAL DESCRIPTION (Descripción animal)
Ficha dixital: arrastra as palabras aos seus ocos.
Exercicio Libreta: Debuxa un animal na libreta e fai a súa descripción seguindo o modelo da ficha dixital. Debe aparecer os verbos: Is (es), has got (tiene), can (puede), can't (no puede)
No hay comentarios:
Publicar un comentario