Repasaremos conceptos de Gramática e Vocabulario facendo sobre todo Fichas Dixitais.
Nestas fichas practicaremos actividades de Listening (escoitar), Reading (ler) e Writing (escribir).
Le atentamente as instrucións de cada ficha antes de facela.
Antes de nada, crea na libreta, nunha páxina nova, unha plantilla coma esta, nela terás que ir anotando as fichas dixitais que vas facendo e a nota que quitas en cada unha, se queres podes repetir cada ficha dixital unha vez. Ao remate deste bloque é posible que che pida unha foto desta plantilla.
BLOQUE 3
27 abril-11 maio
| ||
Ficha número:
|
Nota
(1º intento)
|
Nota
(2º intento)
|
1
| ||
2
| ||
3
| ||
4
| ||
5
| ||
6
| ||
7
| ||
8
| ||
9
| ||
10
| ||
Total
|
1. NUMBERS 1-100
Completa con números
Escoita e selecciona o correcto
![](https://www.liveworksheets.com/def_files/2019/8/27/908271727558656/908271727558656001.jpg)
2. VERBO TO BE:
Completa con : AM, IS, ARE (antes de facela repasa na túa libreta o verbo TO BE).
Lembra:
AM (soy/estoy) IS (es/está) ARE (eres, somos, sois, son/estás, estamos, estáis, están)
![](https://www.liveworksheets.com/def_files/2019/3/19/903191932059036/903191932059036001.jpg)
3. ACTION VERBS
- Escribe os verbos debaixo do debuxo correspondente.
- Actividade libreta: Escolle 7 destes verbos e fai na libreta unha frase con cada un deles, utiliza diferentes suxeitos (I, you, he... my sister, the children....)
![](https://www.liveworksheets.com/def_files/2018/2/21/802211635452641/802211635452641001.jpg)
4. DAYS OF THE WEEK (días da semana)
Escoita e arrastra os días da semana
Escribe o día que vai antes e despois dos que aparecen escritos.
![](https://www.liveworksheets.com/def_files/2017/5/28/705281854417262/705281854417262001.jpg)
5. THE PLACE WHERE I LIVE (O lugar onde vivo)
- Selecciona a palabra correcta según o debuxo.
![](https://www.liveworksheets.com/def_files/2016/10/19/610191659379976/610191659379976001.jpg)
6. ALL ABOUT ME
- Une, Ordena, Completa os ocos.
- Actividade libreta: Escribe un texto como o de David pero sobre ti mesmo
![](https://www.liveworksheets.com/def_files/2017/3/21/703211019084234/703211019084234001.jpg)
7. HAS OR HAVE?
Antes de facer esta ficha debes repasar na libreta o verbo HAVE GOT (tener).
Lembra que as veces escribimos HAS e outras HAVE
Repasa tamén a forma negativa HASN'T e HAVEN'T (debes escribir co teclado o apóstrofe, "o pegamenteo máxico", pide axuda a un adulto se non sabes)
Forma corta: Yes, I have / No, I haven't (non esquezas a "coma" despois de Yes ou No)
![](https://www.liveworksheets.com/def_files/2020/3/6/3061723259385/3061723259385001.jpg)
8. LIKES AND DISLIKES
Observa os debuxos e marca True (verdadeiro) ou False (falso)
Escolle se lle gusta ou non lle gusta
![](https://www.liveworksheets.com/def_files/2017/2/5/702051317405657/702051317405657001.jpg)
9. WHAT ARE THEY WEARING?
Adiviña a que persoa corresponde cada descrición.
Escribe o nome do personaxe debaixo de cada debuxo.
- Actividade libreta: Fai un debuxo de ti mesmo e describe o que levar posto: I'm wearing... (non esquezas escribir as cores da roupa)
![](https://www.liveworksheets.com/def_files/2016/10/18/610180921465715/610180921465715001.jpg)
10. TO BE and HAVE GOT
Le as frases atentamente e selecciona a forma correcta do verbo TO BE (ser/estar), ou do verbo HAVE GOT (tener).
Formas verbo TO BE: am, is, are
Formas verbo HAVE GOT: has got, have got
![](https://www.liveworksheets.com/def_files/2019/10/10/910101113096250/910101113096250001.jpg)
Ningún comentario:
Publicar un comentario