28/01/19

TEATRO EN INGLÉS: TARZAN

Como todos os anos, os nenos e nenas de 5º e 6º de primaria asistiron a unha obra de teatro en lingua inglesa no Teatro Afundación.
Nesta ocasión a obra titulábase "Tarzan", da compañía Face2Face Theatre.
Unha vez máis tivemos a sorte de asistir a un estupendo espectáculo. Os actores interpretaron a obra marabillosamente e o argumento foi moi divertido e entretido.
A maiores tivemos a fortuna de que dúas nas nosas compañeiras saíron ao escenario, e alí participaron do espectáculo como dúas actrices máis. 
Noraboa á compañía polo bo traballo, e as nosas dúas actrices improvisadas, que nos deixaron abraidos coas súas dotes de interpretación.
Amosámosvos algunhas imaxes do día de hoxe.



  







17 comentarios:

  1. A mi la obra de teatro me pareció muy graciosa e interesante, porque el personaje de Tarzan era lo que le daba risa a la obra como cuando humilló a Lucía...
    Bueno que a mi la obra me pareció genial un 10 de 10.Saludos.

    ResponderEliminar
  2. A mi la obra me gustó mucho estuvo muy chula. Adios

    ResponderEliminar
  3. Davinia Gil30/01/19, 16:30

    a mi la obra me gustó y el personaje de Tarzan fue muy gracioso.

    ResponderEliminar
  4. Julio Flores Lopez30/01/19, 18:27

    Me gustó la obra y la participación de los compañeros de 5º y 6º.

    ResponderEliminar
  5. Thank you Lois, Davinia and Julio for you comments.
    The play was very funny!
    😁

    ResponderEliminar
  6. A mi la obra me ha encantado me ha resultado gracioso y divertido

    ResponderEliminar
  7. hola soy paula de 5º.a mi me gusto mucho la obra de teatro.gracias por hacer esas excursiones teacher.

    ResponderEliminar
  8. Thank you María and Paula!
    Next year we’ll go again.
    😍

    ResponderEliminar
  9. David P, tercero01/02/19, 17:53

    Me a encantado ��

    ResponderEliminar
  10. Hi David!
    Cando estés en 5º xa poderás ir ti tamén.
    😉

    ResponderEliminar
  11. Iosu Alonso04/02/19, 19:58

    A min gustoume moito a obra, e as duas Lucias fixeronlo xenial. UNHA PRONUNCIACION PERFECTA!!! Very good!!!

    ResponderEliminar
  12. I like the theater. A min a obra de Tarzán gustoume moito.

    ResponderEliminar
  13. A min a obra gustoume moito e como ben din Iosu as duas Lucias o fixeron xenial eu a esta obra lle dou un 10 de 10��.
    ¡ESTOU DESEANDO VOLVER IR A OTRA OBRA DE ESTAS!!!��

    ResponderEliminar
  14. Un 10 voulle dar eu a Iosu, Roí e Sofía, polo ben que se expresaron nas súas opinións. Noraboa por ese galego tan bo, Xa llo contarei a Carmen!
    👏🏼

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Hola soy Eloy
      a min gustoume moito a obra e oxala o ano que ven volvamos ver algo tan maravilloso.

      Eliminar
  15. Hola boas tardes eu digo o mesmo Eloy
    moitos xxbicosxx

    ResponderEliminar
  16. A ver se temos sorte!
    🤞🏼

    ResponderEliminar