- Pronunciar e escribir correctamente a "Vocabulary list 5".
- Pronunciar e escribir correctamente a "Translation list 5"
- Construir frases en inglés usando o vocabulario e a gramática do tema.
- Comprender e escribir pequenas descripcións sobre animais segundo a súa apariencia física eas súas habilidades
- Expresar o que se está facendo en este momento
Vocabulary list:
. crocodile, elephant, flamingo, kangaroo, lion, monkey, ostrich, tiger
. wings, tail, claws, legs, fur, beak
. climb, drink, eat, fly, jump, run, swim
Gramática da unidade:
. It has got.. /It hasn't got ... / Has it got..? / No, it hasn't / Yes, it has.
. It can jump / It can`t swim / Can it run? /Yes, it can / No, it can't
. Is it a snake? Yes, it is / No, it isn't
Gramática da unidade:
. It has got.. /It hasn't got ... / Has it got..? / No, it hasn't / Yes, it has.
. It can jump / It can`t swim / Can it run? /Yes, it can / No, it can't
. Is it a snake? Yes, it is / No, it isn't
. Is it jumping? Yes, it is / No, it isn't
. It's climbing a tree
hola quería agradecerte que publiques estos lim, me vienen genial. Te quería comentar que has puesto gosfish en vez de goldfish. Otra pregunta tienes las evaluaciones desde 2 de primaria hasta 4 de primaria.
ResponderEliminarun saludo y gracias.
Ola Isa,
ResponderEliminarGrazas pola túa aportación, con respecto as avaliacións sí que dispoño delas pero non teño permiso da editorial para compartilas, se eres usuaria deste material podes solicitalo na web e-vocation de santillana.
Un saúdo
Quería agradecerte tambien
ResponderEliminar