13/04/19

BLOQUE 2: 13-27 abril (6º curso)


Comezamos unha nova quincena. Ánimo rapaces!!!
Neste bloque imos centrarnos na STORY do tema 5 e nas TRANSLATION LIST, nas dúas versións (English-Spanish: a fácil), e a versión (Spanish-English: a difícil).
Como última actividade tendes un "Kahoot Challenge" (Reto Kahoo), xa veredes en que consiste.
Para a seguinte quincena se seguimos co traballo telemático xa vos teño preparado algo dixital que seguro vaivos gustar máis.
Seguide traballando e esforzándoos que pronto poderemos volver ao cole e  desfrutar dos amig@s. E lembrade STAY AT HOME AND STRONG!!!

  Dúbidas e comentarios neste post ou no email "manuelafeixoo@gmail.com"
Sesión 1
·  Escoita o audio da “Story” da unidade 5 vendo ao mesmo tempo polo Student’s Book páxinas 44-45.  AUDIO STORY AQUÍ
·  Le en voz alta a story , se o necesitas volve a escoitar o audio de novo.
. Busca no dicionario as palabras da Story que non coñezas, cópiaas na libreta. Ponlle un título na libreta a esta actividade.
. Repasa a lista de verbos irregulares. Engade un novo verbo que me esquecín e estúdao. Para repasar os verbos irregulares podes intentar agrupalos polos que fan o pasado de maneira semellante.
BEGIN- BEGAN- BEGUN: empezar

Sesión 2
· Escoita de novo o AUDIO da STORY
. Fai as actividades sobre a “Story” do Activity Book páxinas 40-41. Non esquezas traducir as frases do exercicio 9 no mesmo AB.
Sesión 3
·    Escoita  a “Translation List 5” versión English.
·    Copia a “Translation List 5” versión English nun folio ou folla grande de libreta, deixando espazo debaixo de cada oración para a tradución que farás na próxima sesión. Se non tes folios ou follas podes facelo na libreta de inglés.
Sesión 4
·  Escoita de novo a “Translation List 5” versión English
·  Traduce a “Translation List 5” vEnglish ao español ou galego, no mesmo folio da sesión anterior.
Sesión 5
·  Corrixe a Translation List que fixeches onte vendo por TRANSLATION LIST 5 (vSpanish).
Fixate ben en todas as palabras.
·  Escribe na libreta as frases que tiveches mal, nos dous idiomas. Non esquezas as normas da libreta, comeza nunha páxina nova, pon “date” and “weather” e pon un título que pode ser “Mistakes Translation List 5 vE”
. Repasa a lista de verbos irregulares (54 verbos)
Sesión 6
Copia a “Translation List 5” versión Spanish nun folio ou folla grande de libreta, deixando espazo debaixo de cada oración para a tradución que farás na próxima sesión.
Sesión 7
· Traduce a “Translation List 5” vSpanish ao idioma inglés, no mesmo folio da sesión anterior.
Sesión 8
·             Corrixe o teu traballo vendo por TRANSLATION LIST 5 (vEnglish).  Fixate ben en todas as palabras.
·             Escribe na libreta as frases que tiveches mal, nos dous idiomas. Non esquezas as normas da libreta, comeza nunha páxina nova, pon “date” and “weather” e pon un título que pode ser “Mistakes Translation List 5 vSpanish”. Estúdaas
. Repasa a lista de verbos irregulares
Sesión 9
·  Escoita de novo o audio da TRANSLATION LIST vEnglish.
·   Repasa as  dúas Translation List e cando esteas list@ pídelle a alguén da familia que chas pregunte nos dous idiomas. Tamén que che pregunten a lista de verbos irregulares para a proba da seguite sesión.
. Fai as páxinas 38 e 39 do Activity Book. AUDIO exercicio 5
Sesión 10
·         Kahoot challenge. Trátase dun pequeno xogo online, onde simplemente tes que facer clic nas respostas correctas.Vai sobre os verbos irregulares que estudaches. Segue os seguintes pasos:

-.  Fai clic no enlace de abaixo.
-.  Escribe este Pin: 0565134 (pode non ser necesario)
-. Escribe o teu NOME E APELIDO.
·         Deixa un comentario neste “Post” sobre como che foi coas tarefas.






































































Se precisades un TRABALLO EXTRA podedes descargar as seguintes FOTOCOPIAS, podedes facer para repasar os temas 1-2-3-4. As solucións están ao final, non as miredes ata que as teñades feitas.

17 comentarios:

  1. Hola Manuela tengo un problema.Mi libreta ha desaparecido llevo 2 dias buscandola.¿q hago?
    Lois.

    ResponderEliminar
  2. Ola Lois, mira que perdela dúas veces, pobre libreta. Podes enviar a tarefa da libreta durante a semana que ven, seguro que aparece nestes días. Mentres poder ir subindo o audio. Xa me contarás.
    Un biquiño

    ResponderEliminar
  3. Hola Manuela, soy Ivan en el ejercicio 11 del Activity Book la sexta frase no se como poner la palabra

    ResponderEliminar
  4. Hola Manuela,el kahoot challenge se puede hacer un numero de veces o las veces q quieras?

    ResponderEliminar
  5. Ola, Lois, podedes repetilo unha vez, se queredes.

    ResponderEliminar
  6. Bos días profe, son Roi Pazos, rematei as tarefas e fixen os dous traballos da avaliación, o Kahoot e moi divertido.
    Un saudo

    ResponderEliminar
  7. Xenial Pazos, a ver que tal o Bloque 3, son todos fichas dixitais. Pensarei en faceros máis Kahoots nos bloques seguintes.

    ResponderEliminar
  8. Manuela soy ivan en el ejercicio kahoot le doy al enlace y no se como hacerlo

    ResponderEliminar
  9. Solo me sale el podium adonde le tengo que dar

    ResponderEliminar
  10. Ola Iván, cando lle das ao enlace ten que aparecer algo que poña: JOIN THE GAME ( únete ao xogo)
    Pos o teu nome e apelidos onde di NICKNAME e xa está, é moi fácil

    ResponderEliminar
  11. Hola teacher , te envie el audio por el padlet , te llego?

    ResponderEliminar
  12. Ola, Iván, perfecto acabo de ver o teu audio e o de Carlota, moi bo traballo. O que non vexo é o teu Kahoot, fixéchelo?

    ResponderEliminar
  13. Manuela, el kahoot lo hago ahora es que el ordenador de mi casa se estropeo y lo voy a hacer en el movil de mi madre

    ResponderEliminar
  14. Iván, non te preocupes, podemos esperar a que soluciones o do ordenador, no móbil é máis incómodo de facer. Os tempos de entrega das tarefas son flexibles.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Ya hice el kahoot por el movil de mi madre , te llego?

      Eliminar
  15. Perfecto Iván, xa o vin, moi boa puntuación, en breve xa escribo o teu nome no apartado de Avaliación.

    ResponderEliminar