21/11/14

CHRISTMAS 2014

Un ano máis chegou o momento de preparar a nosa panxoliña de Nadal en inglés.
Lembrades que o ano pasado votamos entre todos que versión iamos cantar do villancico "I saw three ships". Este ano necesito de novo a vosa colaboración.

Como o tema central deste ano é o mundo do cine pensei que poderíamos facer unha destas dúas cancións:

Opción 1: "Rudolph the red nosed reindeer" (Rudolph o reno do nariz vermello), da película do mesmo nome (1998)




Opción 2: "Christmas is all around" (O Nadal está por todas partes), da película Love actually (2003)



Escoitade atentamente as dúas opcións, que son moi diferentes, e o luns comentámolas todos xuntos, tamén podedes deixar comentarios coas vosas opinións.

16 comentarios:

  1. Hola!
    A mi me mola más la segunda opción. Además tiene un ritmo de otra canción que yo conozco.

    ResponderEliminar
  2. thecher ami me gusto mas Rudolph por dos cosas 1 tiene palabras faciles 2 porque los niños pequeños les sera mas faciles

    ResponderEliminar
  3. A mi me gusta la segunda la primera lla es muy bista aunque es mas adecuada para los niños pequeños

    ResponderEliminar
  4. Pois así vai a votaciónn de cada curso:
    Primeiro: Rudolph (12 votos) e Love actually ( 9 votos)
    Segundo B: Rudolph (14 votos) e Love actually (1 voto)
    Cuarto: Rudolph (12 ptos) e Love actually (12 puntos). You tie
    Sexto: Rudoph ( 7 votos) e Love actually (13 votos).

    ResponderEliminar
  5. Em breve poñeremos as votacións dos cursos restantes. Grazas Antía e Soraya polas vosas aportacións.

    ResponderEliminar
  6. Que canción se cantará?

    ResponderEliminar
  7. Me a encantado la canción de Rudolph the red nosed reindeer,esperemos cantar esa canción.
    La otra no me acaba de convencer.

    ResponderEliminar
  8. A mi la segunda,es mas fácil para los niños x) Ademas tiene mas marcha xD

    ResponderEliminar
  9. Me gustó mucho la de Rudolf

    ResponderEliminar
  10. Sara Quinto26/11/14, 12:13

    Ami me gusta la Segunda

    ResponderEliminar
  11. Segunda e última parte das votacións:
    Segundo A: Rudolph (5) e Love actually (10)
    Terceiro: Rudolph (11) e Love actually (8)
    Quinto: Rudolph (12) e Love actually (12)
    Que igualado!
    Polo tanto a canción gañadora é...

    ResponderEliminar
  12. TICHER me gustó mucho la canción de love actually

    ResponderEliminar
  13. Hi Xoel, a de Rudolph xa verás como che gusta tamén moito co baile.

    ResponderEliminar